הובלת דירה בירושלים הובלות מקצועיות 24/7

עוברים דירה לירושלים?

צוות מובילים מקצועיים לשירותכם החל משלב תיאום ההובלה עד לשיחת התודה האחרונה.

מובילים
הובלות בירושלים

מדוע הובלת דירה בירושלים?

רוב מעברי הדירה מתרחשים בתוך העיר ירושלים כאשר מעבר הדירה לרוב משכונה אחת בעיר ירושלים לשכונה אחרת בירושלים. ההגירה השלילית מירושלים כמעט ואיננה קיימת. ירושלים היא היעד המבוקש ביותר בישראל ונחשבת לעיר בעלת איכות חיים מגבוהות בעולם

הפיתוח של העיר ירושלים

בשנים האחרונות ירושלים עוברת פיתוח מאסיבי של תשתיות, איזורי מסחר, איזורי תיירות ובתי מלון, רכבת קלה ושיפור באמצעי התחבורה הן בתוך העיר והן מחוצה לה.


 

רשימת שכונות בירושלים

באתר אינציקלופדיה יהודית ניתן למצוא רשימת שכונות בירושלים.

טופס בקשת תו חניה בירושלים

בזכות הקידמה והטכנולוגיה ניתן להגיש בקשה לתו חניה אונליין ישירות באתר של עיריית ירושלים. חשוב להתכונן מראש למעבר הדירה ולדאוג שתו החניה מתאים לאיזור אליו עוברים דירה.

כל הטלפונים של עיריית ירושלים באתר עיריית ירושלים

מחירים ממוצעים וחציונים של דירות – משרד הבינוי והשיכון

האתגרים במעבר דירה בירושלים

ירושלים שוכנת על צלע הר ולכן הכבישים בה משופעים ומלאים בעליות וירידות. חלק מהשכונות בנויות על כבישים צפופים חד סטריים דבר המקשה עוד יותר על כניסת משאית הובלות ומנופים. כאשר עוברים דירה בירושלים ישנה חשיבות עליונה לתיאום ההובלה מראש. כמובן שמובילים מקצועיים זמינים 24 שעות ומספקים שירות גם בהתראה קצרה אך בכל זאת חשוב לתאם מראש על מנת להתכונן בצורה נכונה ליום ההובלה.

מזג האוויר החורפי בירושליםהובלת דירה במזג אוויר חורפי, גשום ולעיתים מושלג עלולה להוות בעיה עבור משאיות. מומלץ לתאם הובלה ליום בו אין חשש לגשם או שלג, אך אם אין ברירה ועלינו לעבור דירה בחורף חשוב לבדוק אילו מהפריטים דורשים אריזה או עטיפה מיוחדת, איטום נגד מים וכו.

מומלץ להכין מראש כיסוי למזרנים בבית, כיסוי יכול להיות עשוי מניילון כל עוד עוטף את המזרן כולו. צוות מובילים מקצועיים מגיעים מוכנים לכל מצב, גם לגשם וגם לשלג. במידת הצורך משאיות ההובלה מצויידות בצמיגי שלג מיוחדים להבטיח נסיעה חלקה ובטוחה גם בשלג.

אירועים מיוחדים בירושלים

ירושלים היא עיר הגדושה באירועי תרבות, אירועי ספורט, כנסים בינלאומיים ועוד. משרדי ממשלה שונים וכן כנסת ישראל שוכנים בירושלים ולכן נשיאים ממדינות שונות מגיעים לביקורים דיפלומטים בעיר. רצוי לבדוק את לו"ז האירועים בירושלים על מנת להתכונן היטב ליום ההובלה. בימים של אירועים גדולים ייתכנו פקקים בכבישים מה שעלול לעכב את ההובלה לכן פשוט לבדוק את לו"ז האירועים בירושלים טרם תיאום הובלת דירה.

הגירת התושבים לירושלים

הרכבת הקלה בירושלים

האוניברסיטה העברית בירושלים

בית החולים הדסה

צפו בסרטון על הובלות דירה בירושלים