הובלות דירה בבאר שבע הובלות מקצועיות 24/7

הובלת דירה בבאר שבע – צורך הולך וגדל בהובלה עקב תנופת הבניה בעיר.

תנופת הבניה בעיר באר שבע היא מהגבוהות בארץ. בשנים האחרונות עלו מחירי הדירות למגורים וכן הדירות להשקעה בעיר באר שבע ובאיזור כולו.

העיר באר שבע איננה נחשבת למקום מרוחק מהמרכז ובהחלט תפסה כיוון חיובי מאד בשנים האחרונות לאור נהירת צעירים רבים לעיר. זוגות צעירים עם ילד אחד או שני ילדים מעדיפים לרכוש את דירתם הראשונה באיזור באר שבע, או במושב סמוך כגון מושב עומר, ולחיות באיכות חיים גבוהה ובמחירים נמוכים יחסית מהמחירים של המרכז.

הנגישות ופיתוח של רכבת ישראל הפכו את באר שבע לנגישה מאי פעם ומובילות אנשים רבים לקבל את ההחלטה להתגורר בבאר שבע, אף אם עדיין להמשיך ולעבוד באיזור המרכז.

הובלת דירה
הובלת דירה

בבאר שבע נמצאת אוניברסיטת בן גוריון ולכן נחשבת לעיר סטודנטים עם מקומות בילוי בתוך הקמפוסים ומחוץ לקמפוס.

מה עושים כאשר עוברים דירה לבאר שבע?

כאשר עוברים לבאר שבע יש לקחת בחשבון את זמן הנסיעה מהמרכז ולהתכונן בהתאם. רצוי לנקות את הדירה החדשה טרם הגעת המוביל, בין אם זו דירה משופצת או חדשה מהניילון או בין אם זו דירה מאוכלסת תמיד כיף להיכנס לבית חדש ונקי והזמן הטוב ביותר לנקיון הוא כאשר הדירה ריקה לפני הגעת המובילים.

הדבר נכון גם לגבי הדברה – רצוי להזמין מדביר לפני הגעת הרהיטים לדירה החדשה ולהיכנס לדירה נקיה מאבק ונקיה ממזיקים. לחומרי ההדברה יש נטייה להשאיר ריח אשר נדבק לרהיטים וייתכן כי ישאר באוויר לכן עדיף לסיים עם זה מספר ימים לפני המעבר.

אריזת החפצים – למען הסדר הטוב, רצוי לארוז את החפצים בארגזים ולסמן על כל ארגז מה הוא מכיל. כך תהיו בטוחים שארזתם את כל מה שצריך ואף לנצל את ההזדמנות לעשות סדר ולגלות חפצים ישנים שאין בהם שימוש.

מעבר דירה בחורף – במידה ועוברים דירה בחורף, יש להתכונן לעטוף פריטים חשובים בניילונים, בעיקר על מנת שלא ירטבו במעבר ממשאית ההובלה אל פנים הבניין.

צוות מובילים מקצועיים לשירותכם תמיד. בין אם אתם עוברים דירה לבאר שבע או מחוצה לבאר שבע, מוביל מנוסה ומקצועי ילווה אתכם לאורך כל המעבר החל מהייעוץ הראשוני ועד לכוס הקפה בדירה החדשה.

אנו מאחלים לכם מעבר קל, נעים ומוצלח !

צפו בסרטון על הובלת דירה בבאר שבע

 

בנוסף ניתן לקרוא טיפים כאן