הובלת משרד בירושלים הובלות מקצועיות 24/7

הצורך בהובלות משרדים הירושלים גדל בשנים האחרונות עקב פיתוח מאסיבי של איזורי עסקים חדשים בעיר ירושלים וגידול בקרנות הון הסיכון וחברות הסטארט אפ בירושלים.

חברת הובלות משרדים בירושלים מספקת שירות איכותי ומסור והכי חשוב – מקצועי!

הובלה של משרדים שונה במהותה מהובלות דירה, הן מבחינת גודל ומשקל התכולה והן מבחינת הצורך בשמירה על שגרת עבודה תקינה במהלך המעבר.

הובלות משרדים מקצועיות תבטיח לכם לשמור על שגרת העבודה במשרד ולמזער את הפגיעה בתפוקת העובדים במהלך ההובלה וכן שמירה מירבית על הציוד ורכוש החברה אשר עלול להיות קריטי ביותר לעבודה והתפקוד השוטף בחברה. חברות ומשרדים בירושלים לרוב מכילים כמות גדולה של ציוד מחשוב, ציוד משרדי וריהוט  חיוני לפעילות החברה. בעבודה מול חברת הובלות משרדים בירושלים אפשר להיות רגועים שכל הציוד אשר נמצא במשרדים המוכחיים יעבור בשלמותו למשרדים החדשים.


 

מה חשוב לזכור כאשר מובילים משרדים בירושלים?

הובלות משרד כרוכה בעבודה לוגיסטית רבה, הן של צוות המשר והן של צוות המובילים. התיאום בין הצוות הלוגיסטי במשרד וצוות המובילים הינו קריטי להצלחת תהליך הובלות משרדים בירושלים. ישנם משרדים אשר ההובלה שלהם עשוייה לקחת מספר ימים, תהליך זה נקרא – הובלה בשלבים.

כאשר מובילים משרד בשלבים מפצלים בעצם את תהליך ההובלה למספר ימים לפי חלוקה אשר יש בה הגיון כתלות בצרכי העסק. למשל עסק המכיל מספר מחלקות – מחלקת תמיכה טכנית ומחלקת פיתוח, ניתן לבצע את המעבר בשלבים שונים כך שמחלקת התמיכה הטכנית עוברת קודם, וביום אחר מובילים את מחלקת הפיתוח. כך כאשר העובדים של מחלקת הפיתוח יתמקמו במשרדים החדשים שלהם, כבר יוכלו לקבל תמיכה טכנית מצוות תמיכה הטכנית שכבר הוביל את הציוד שלו למשרדים החדשים.

חוויית הובלת משרד –

המדד להצלחה של הובלת משרדים בירושלים נקרא מדד "המעבר החלק". ככל שהובלת המשרד נעשית באופן מקצועי יותר, כך המעבר בין המשרדים איננו פוגע בשגרת היום של העובדים. הן מבחינת מחסור בציוד, חיבורים נכונים, עמידה בזמני ההובלה וכל הפרמטרים אשר יכולים להפוך את הובלת המשרד לפעולה אשר כמעט ואיננה מורגשת מבחינת צוות עובדי המשרד.

זו המומחיות של חברת הובלות משרדים בירושלים – להעביר משרד שלם תוך מזעור הפגיעה בשגרת העבודה במשרדים השונים.

צלצלו היום וקבלו הצעת מחיר להובלות משרדים בירושלים ותהנו מהובלה יעילה עם מובילים מקצועיים, מנוסים ואמינים.