הובלת דירה בכפר סבא הובלות מקצועיות 24/7

מובילים דירה בכפר סבא?

מובילים אמינים ומסורים ילוו אתכם בתהליך ההובלה כולו. מובילים אמינים המתמחים בהובלת דירות בכפר סבא ומכירים היטב את איזור כפר סבא מספקים שירות אדיב ומסור לפי סטנדרט השירות של OHV הובלות.

הצורך בהובלות דירה בעיר כפר סבא

העיר כפר סבא ידועה גם בשם העיר הירוקה עברה בשנים האחרונות מהפיכה ירוקה של ממש ואף מיצבה את עצמה כעיר מובילה בתחום החינוך והתרבות.

איכות החיים בכפר סבא משלבת נוף ירוק וייחודי, אווירה קסומה וכפרית יחד עם קירבה למרכז ולאיזורי תעסקוה גדולים ומרכזי תרבות כגון מוזיאון כפר סבא.

ההגירה החיובית לכפר סבא מגיעה לרוב מאיזור המרכז – תל אביב, הרצליה, רעננה, ומאיזור השרון.

מכללת בית ברל בכפר סבא ידועה המכלל

באתר של עיריית כפר סבא ניתן למצוא מגוון רחב של קישורים ומידע לתושב ומידע על העיר כפר סבא. בנוסף ניתן למצוא באתר טפסים שונים החשובים בעת מעבר דירה ומידע על תשלומים.

חשיבות תיאום מראש מועד ההובלה

במידה והתקבלה ההחלטה על מעבר דירה בכפר סבא מומלץ להחליט בהקדם על תאריך רצוי ליום ההובלה ותאם מראש הובלה עם מוביל מקצועי ואמין.

צלצלו עוד היום וקבלו הצעת מחיר מ-4 מובילים מקצועיים באיזור כפר סבא

 

הובלת דירה בכפר סבא
הובלת דירה בכפר סבא

מאחלים לכם מעבר דירה מוצלח ומהנה

מעבר דירה בכפר סבא – חוויה מרגשת

מעבר-דירה

מעבר דירה תמיד מרגש – זוהי התחלה חדשה וסיום של תקופה ישנה.לא פשוט לעזוב את המקום הקיים בסביבה המוכרת הטבעית אך לעיתים קול הטבע קורא לנו לנדוד ולעיתים מתוך אילוצים שונים מוצאים עצמינו עוברים דירה ומתרגשים. ההתרגשות היא גדולה וגם החששות, מה יהיה במקום החדש? איך נסתדר? מחקרים מלמדים כי דרושים שבועיים עד חודש לאדם ממוצע להסתגל לדירה חדשה ולסביבה חדשה ולשכוח את סביבתו הקודמת. החודש הראשון בדירה חדשה הוא חשוב להסתגלות לכן כדאי לקחת איתנו חפצים אשר יגרמו לנו להרגיש בבית ולהרגיש בנוח בדירה החדשה. בחודש הראשון לרוב נדרשים להסתגל לאורח חיים שונה, רהיטים שונים, מיקום שונה של חפצים וכו. חשוב להיזהר מתנועות חדות ומארונות בחודשים הראשונים בדירה – לפעמים יש לנו תחושה שאנו מכירים את הדירה אך בכל דירה יש את הפינות המיוחדות שלה ולוקח זמן מטבע הדברים להתרגל לארונות חדשים, ולמכשולים העשויים להתקיל אותנו. מומלץ בנוסף להשאיר תאורה חזקה במהלך החודשים הראשונים על מנת לראות היטב מכשולים אפשריים בדירה כגון עמודים, מנורות, ארונות וכו.

מומלץ לנקות את הדירה החדשה בטרם כניסת החפצים – מעבר דירה זו הזדמנות מצויינת לעשות סדר בחפצים ישנים ולארגן לנו סביבה חדשה ונקיה. בנוסף מומלץ לבצע הדברה טרם הכניסה לדירה אלא אם כבר ווידאתם שבוצעה הדברה בשנה האחרונה.

איך מתכוננים לאריזת החפצים?

אריזת החפצים להובלת דירה בכפר סבא יכולה להיות חוויה מהנה לכל המשפחה. כמו בכל דבר בחיים – הכנה מראש חוסכת זמן. אנו ממליצים לנצל את זמן האריזה לזמן איכות עם המשפחה או זמן איכות לזוגיות. מעבר דירה, הובלה של דירה,  אחסון וריזה אלו חוויות של פעם או פעמיים בחיים ולכן כדאי להנות מהם.

ראשית משיגים את החומרים הדרושים לאריזת החפצים. קרטונים, ניילונים, סרטי הדבקה וכו. לאחר מכן מבצעים בדיקה ורישום של הפריטים אותם מעוניינים להעביר לדירה החדשה. בשלב השלישי אורזים את הפריטים לפי הרשימה לתוך ארגזים ורושמים על כל ארגז מה הוא מכיל. הרישום יכול להתבצע באמצעות טוש סימון פשוט ( אנו ממליצים על טוש על בסיס שמן לכתיבה נוחה על ארגזים)

בדרך זו תהיה לכם בקרה שכל החפצים שלכם אכן עברו לדירה החדשה, וכך גם נפיק הנאה לכל המשפחה.

הובלת דירה בכפר סבא
הובלת דירה בכפר סבא

מובילים מקצועיים תמיד לשירותכם – התקשורו עכשיו!

אמינותו מסירות ואחריות אלו עיקרי אמנת השירות שלנו. אנו מבינים כי הובלת דירה היא עניין מורכב הדורש מקצועיות. אנו מספקים תחושת בטחון ללקוחותינו כי החפצים שלהם בידיים טובות.

הובלות דירה בכפר סבא זה אנחנו !


חזרה לעמוד הובלות בכפר סבא