הובלת דירה בתל אביב הובלות מקצועיות 24/7

עוברים דירה לתל אביב – להוביל  דירה או לקנות יד שניה?

מעבר דירה לתל אביב או מעבר דירה בתוך העיר תל אביב לרוב כרוך במעבר של חפצים רבים, חלקם בעלי ערך רגשי וכלכלי ואת חלקם לא באמת צריכים. מה לקחת איתנו לדירה החדשה ואולי כדאי לנצל את ההזדמנות ולקנות סלון חדש או מזרן חדש ובכך לחדש את מראה הבית הפנימי כך שיתאים למבנה הדירה החדשה.

היתרונות והחסרונות בשמירת החפצים הישנים

הובלות בתל אביב
הובלות בתל אביב

במעבר הדירה לתל אביב קיימת אופציה לשמור את החפצים הישנים שלנו ולהוביל אותם לדירה החדשה. היתרונות בכך הם שאפשר להוביל את כל הריהוט והחפצים ביום אחד על ידי מוביל בתל אביב וחסכון בזמן בחירת ריהוט חדש ומציאת קונים לריהוט ישן. זמן שווה כסף וההחלטה לעבור דירה בתל אביב לא מחייבת החלפה של חפצים. בניהול נכון של תקציב מתחשבים בכל השיקולים ובזמן הנכון לכל הוצאה. הוצאה על רהיטים חדשים איננה מחייבת כאשר עוברים דירה, ובהחלט ניתן לחסוך זאת במיוחד כאשר מעבר דירה כרוך בהוצאות נוספות חשובות ומחייבות יותר. אם אתם "על תקציב" ומעבר הדירה מכביד לכם על הכיס, עדיף לשמור את החפצים הישנים ולהשתמש בשירותי הובלה בתל אביב על מנת לשמור על רמת הוצאות נמוכה יותר. תמיד אפשר להחליף רהיטים בעתיד כאשר מתמקמים בדירה וכבר מרגישים נוח בסביבה החדשה.

היתרונות והחסרונות בקנית רהיטים חדשים

דירה נאה וכלים נאים מרחיבים דעתו של האדם. חז"ל

אמרו חכמינו אדם דירה נאה וכלים נאים מרחיבים דעתו של האדם. מעבר דירה זו בהחלט חוויה מרגשת של התחלות חדשות וסביבה חדשה. כשעוברים לדירה חדשה תמיד כיף להתחדש בחפצים חדשים, ריהוט, פריטים לאמבטיה ולמקלחת, כלים חדשים. אף שאין צורך אמיתי לעשות זאת דווקא בעת המעבר, יש המעדיפים לנצל את ההזדמנות ולהתחדש ברהיטים. במידה ומתאפשר, קניית רהיטים חדשים לדירה עלולה להיות כרוכה בזמן ועלות כספית של הובלה כפולה משום שמובילים גם ריהוט ישן וגם ריהוט חדש ולעיתים הובלת הריהוט החדש מתבצע ממספר ספקים שונים, למשל מובילים מזרנים מחנות מזרנים בדרום תל אביב ומובילים ספה מחנות תצוגה מחוץ לעיר ולא בהכרח באותם ימי האספקה. לכן התכנון מראש והתיאום עם המוביל עשוי להיות קריטי לחסכון בהוצאות גם כאשר קונים רהיטים חדשים לדירה.

היתרונות והחסרונות בקניית חפצים יד 2

קניית חפצים חדשים ביד 2 הוא טרנד מעניין המתפתח וגודל בשנים האחרונות, בעיקר בעיר תל אביב משום תכיפות המעברים נוח צר מצב שעלות ההובלה הופכת את הבעלות את חפצים גדולים לכזו שאיננה משתלמת.

הובלות-בתל-אביבלמשל כאשר עוברים לדירה חדשה, לעיתים יש צורך לקנות מכונת כביסה, ואף מייבש כביסה. בהנחה שהדיירים נכנסים לדירה לטווח קצר, יתכן ובעוד שנה או פחות יאלצו לשלם עבור הובלה של אותה מכונת הכביסה שנקתנה עכשיו, כאשר יעברו לדירה הבאה בתל אביב. לכן נור מצב בו כל שנה משלמים עבור הובלה של אותם הפריטים עד כדי כך שישנם אנשים הנמנעים מלעבור דירה או לחלופין נמנעים מלהחזיק ברשותם פריטים כבדים אך ורק משיקולי מחיר הובלה.

הפתרון למקרים כאלו הוא נוח כאשר בודקים את שוק ה"יד שניה", ניתן למצוא ברשת עשרות אתרים המציעים למכירה פריטים יד שניה המועילים למעבר דירה כגון מגוון רהיטים, ריהוט גן, ספות מזרנים ועוד.

שיקולי הובלה והשפעתם על בחירת הריהוט

עם שירותי הובלה בתל אביב של מובילים מקצועיים אפשר להיות בטוחים שמחיר ההובלה לא יהיה שיקול בבחירת הריהוט או במעבר הדירה הבא שלכם.

אתר OHV הובלות דירה השוואת מחירים ידאג שתקבלו הצעת מחיר הוגנת מ-4 מובילים בתל אביב אשר כל אחד מהם נחשב למוביל מומלץ ובעל מוניטין רב שנים בעיר תל אביב.

הובלה בתל אביב שונה מהובלות בשאר ערי ישראל הן מבחינת גודל העיר, הסדרי התנועה, אירועיים מקומיים הסדרי חניה, היכרות עם האיזורים ועוד.

על איכות ההובלה לא מתפשרים! מובילים מקצועיים בתל אביב זמינים לכם 24 שעות ביממה לכל סוגי ההובלות ומספקים שירות אדיב ומסור.

מתלבטים? צוות המובילים המקצועיים ושירות הלקוחות של OHV יעזרו לכם לקבל את ההחלטה המושלמת עבורכם. צלצלו היום.

חזרה לעמוד הובלות בתל אביב