הובלת – טיפים למעבר חלק הובלות מקצועיות 24/7

המאמר באדיבות אתר המובילים בישראל: http://www.moving-israel.co.il

תחום הובלות דירות הינו תחום רחב ומפותח, המציע מגוון רחב של אפשרויות וסוגי העברות למגוון רחב של דרישות הקיימות בתחום. מדי שנה מתבצעים במדינת ישראל אלפים רבים של מעברי דירה. בחלק קטן מהמקרים, מעברי הדירה לא נזקקים לשירותים של הובלת דירה, משום שמדובר במעברים מינימאליים בלי ציוד מורכב ורב מדי.

עם זאת, בחלק העיקרי של מעברי דירות המתרחשים בארץ, עושים שימוש בשירותים המקצועיים של חברות העברה, שדואגות להעביר את כל תכולת הדירה הישנה למיקום החדש שלה. לפני שאנו פונים לחברות שנותנות שירותי הובלת דירות, רצוי שנדע מספר דברים חשובים שינחו אותנו במהלך התהליך:

מחיר הובלת דירה

אחד הפרמטרים החשובים לנו ביותר כלקוחות הוא המחיר. ברוב חברות הובלות דירות, מחשבים את מחיר ההעברה על פי כמות הציוד ומרחק. כלומר, ככל שיש לכם ציוד רב יותר ומרחק המעבר הוא רב יותר (מחושב לפי קילומטרים), כך יגבו מכם ה מובילים מחיר גבוה יותר.

אופי ההעברה

קיימות חברות הובלות דירות שונות המספקות סוגים שונים של שירותים. העברה פשוטה של ציוד ביתי רגיל (ארגזים, ארונות, מקרר וכו'), תוכל להיעשות על ידי רוב החברות. אך כאשר מדובר בבקשה חריגה, למשל שימוש במנוף (בד"כ להעברת ציוד כבד מאוד למקומות גבוהים), משלוח לחו"ל, מעבר של ציוד רגיש ומורכב – קיימות חברות הובלות מיוחדות המספקות את סוג השירותים הללו.

ביטוח על הובלות דירות

דירות אם יש ברשותכם ציוד רגיש שאתם חוששים שיינזק במהלך תהליך המעבר, הקפידו לבקש מהחברה לבטח את הציוד הזה. חברות רבות (בעיקר חברות גדולות) מציעות שירותי ביטוח כאלו, אך עליכם לקחת בחשבון שהדבר ייקר לכם את סכום ההובלה הכולל.

אריזת הציוד לפני הובלת דירה

לפני שהמובילים מגיעים, הקפידו לארוז את הציוד שלכם בצורה מסודרת בארגזים. אנו ממליצים לכם לחלק את הארגזים לפי סוגי ציוד שונים (לדוגמה: ארגז דיסקים, ארגז כלי עבודה, ארגז צלחות) כדי שיהיה סדר בציוד שלכם. בנוסף, במידה והארגז מכיל ציוד שביר, ציינו זו בצורה בולטת על גבי הארגז וכתבו עליו – "שביר".